IM FLYING! 8D

2012-09-09 | 18:19:00 | Kategori: Äventyr | 2 Kommentera här!
Flyger över FG! ;)









Alice Silverstar

Hur flyger man?

Svar: Jag vet ett ställe i FGsom man kan flyga, du vet där rådsman står där? :) Det finns ett smalt ställe emellan huset och em mur tror jag det är. Om man ställer sig där & gör så att hästen vänder på sig .. Då åker man upp i luften! ^^ Hoppas du förstod vad jag mena, är så dålig på att förklara nämligen. Kram
Heather Starhill

2012-09-20 @ 21:06:53
Siri Silverstorm

Hejsan! Hur flög du? Det såg jätte fint ut. Jag har också blogg.se. Kan du hjälpa mig att göra min blogg fin??? Jag heter Siri Silverstorm på SS.

PS. Över min häst heter Silverstar på SS!!

Svar: Hej Siri!Jag är så dålig på att förklara men du kan kolla på kommentaren där jag förklarade för Alice, annars kan jag visa dig på sso :). Ja det kanske jag kan, har du en blogg?
Kram
Heather Starhill

2012-09-23 @ 12:57:01
URL: http://sirilingvall.blogg.se

Vad har du på hjärtat då?♥

Ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv din kommentar här: