Hej mina hjärtan!<3

2012-09-18 | 21:28:00 | Kategori: Allmänt | 0 Kommentera här!
Ni kanske har märkt att jag inte har bloggat på några dagar nu, det beror på att jag inte mått så bra på sistonde. Och jag känner mig inte riktigt bra nu heller, men det struntar jag i just nu för jag vill blogga.<3

Varje dag jag inte bloggat, får jag typ damp på mig själv .. jag vet att jag är ja vad ska man säga. x3
Ni får skälla ut mig för det är jag värd.
Men det jag ville säga av detta nu då, är att jag tänker blogga mer.
I alla fall 1-2 inlägg varje dag, bra va?

Sedan jag har pysslat lite med en design till Brooke Highland som jag själv blev böjd med faktiskt, ta gärna en titt på hennes nya blogg!
brookehighland.blogg.se

Nu ska jag träffa mina kompisar och rida runt lite. :)

Vad har du på hjärtat då?♥

Ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv din kommentar här: