Bygga linbana dag 1

2012-09-26 | 22:59:00 | Kategori: Uppdrag | 0 Kommentera här!
Hejsan!
Idag ska jag få vara med och bygga en linbana, awesome! :D
 
Red först till Observatoriet.






Och sedan till rådsman för att höra vad han vill nu igen. ^^




Byggarbetaren Olaf ville ha hjälp. :)




Fick den stora äran att spränga, mohahahh! 8D


Skulle ta lite bilder först hehe. :)






Najsiga foton, haha! (Y)






Red till dem stora stenarna och fästa dem med GPS-sändare.


Den med.


Och den! 83


Vad ska jag göra nu? :D








Okey jag tror jag fattar ... SPRIIIINNGG! XD


*KAAABBOOOMMMM* :D:D:D


Fortsatte sedan uppdraget lite senare på kvällen. :)


Freedooom!


Längtar till nästa dag!!




See ya tomorrow! :D


To be continue! :)




Vad har du på hjärtat då?♥

Ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv din kommentar här: