Mjölka kossor 5/9

2012-09-05 | 22:36:00 | Kategori: Uppdrag | 0 Kommentera här!
Ja justja, idag kom det lite mer uppdrag vilket var suveränt! :D
Tänkte passa på att lägga upp lite bilder från när jag gjorde dem.

Nu ska jag hjälpa till Sophie med att mjölka kossor.




Och när jag kom till henne skulle jag hämta en hink för att sedan..

kunna mjölka kossan. Konstig grej den har på örat btw haha. xD
 

Det hade hon tydligen, sikken tur! :)


Plocka upp hink igen.


Och flaskorna med mjölk i, undra vilka som ska ha dessa?


Mot Silvergladebyn för att leverera mjölk! :D



Harold ska ha mjölken till att göra glass. 8D *nomnom*

Will ska göra ost till mig haha, man tackar! :D


The End
 

Vad har du på hjärtat då?♥

Ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv din kommentar här: