Uppdrag hos Conrad :)

2012-07-11 | 23:32:27 | Kategori: Uppdrag | 0 Kommentera här!
Idag ville Conrad ha lite hjälp vid smeden och lät mig göra lite sysslor! :)


Först fick jag lov att rida till kyrkogården för att bryta lite malm

Och efter jag blev klar med det red jag till öster om Silverlongfloden för at plocka uråldrig ekved

Fyllde även på en hink med vatten i vid stranden i Valedale

Och så var det klart! mot Conrad igen då! :)

I nästa uppdrag skulle jag få smida! eftersom jag bara har gjort det en gång förut var det lite pirrigt.

Conrad: Värm järnet i ässjan.
Jajamen!

Här bearbetade jag det, stressigt men kul :)


Och nu var det klart också! haha Conrad sa att jag skulle passa bra som smed, själv så är jag inte så säker på det xD
Längtar till imorgon så jag får fortsätta med smidningen,
vill se dem nya hästskorna :) *nyfiken*

Vad har du på hjärtat då?♥

Ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv din kommentar här: