Uppdatering! :D

2012-08-15 | 11:48:07 | Kategori: Onsdagsuppdatering | 1 Kommentera här!
Ny utrustningsshop!2012-08-15
Hejsan allihopa!
Först och främst vill vi tacka för alla glada mail och kommentarer angående förra veckans stora uppdatering!

Här kommer veckans uppdatering!

Ny utrustning till din häst:
- En ny utrustningsshop har öppnats på den långa bryggan mellan Västkobbens fiskeby och Stallet Gyllenbladet. Här kan du köpa ny snygg utrustning till din häst!



Deluxe-set:
- I samma shop finns också sadel, schabrak och träns som tillhör Stallet Gyllenbladets deluxe-set!

Mitt stall:
- Mitt stall har fått ett utökat utrymme! Så nu har du plats för ännu mer kläder och utrustning!

Nästa veckas uppdatering:
Vi har lagt märke till att många av våra spelare är intresserade av västernridning och därför kommer nästa veckas uppdatering vara västern-inspirerad!




Jag tycker denna veckas uppdatering verkar vara ganska bra, inte så stor. Men jag gillar att det har öppnats en ny utrustningsshop! :)
Mer utrymme tror jag inte behöver användning av just nu, men det är ju bra när man har samlats på sig lite mer. Till nästa veckas uppdatering ska det ju komma western inspiration och det ser jag verkligen fram emot hur det kommer att se ut! :D

Bra: Att det har kommit en ny utrustningsshop + western inspiration till nästa vecka, dock måste man ju vänta en hel vecka!

Dåligt:
Trodde det skulle komma mer 'exklusiva' saker, men det kan inte komma varje gång då man kan bli lite bortskämd hehe. Och att det inte kom fler uppdrag. :(

Betyg: 6/10

Ebba ♥

Ha en bra dag ! kram

2012-08-15 @ 19:27:06
URL: http://ebbaholmlund.blogg.se/

Vad har du på hjärtat då?♥

Ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv din kommentar här: