Uppdatering! :D

2012-08-08 | 13:52:59 | Kategori: Onsdagsuppdatering | 0 Kommentera här!
Nya funktioner, uppdrag och kläder!2012-08-08
Hejsan allihopa!
Här kommer veckans uppdatering!

Nya funktioner:

Barbacka:
- Nu kan du enkelt ta bort sadel och filt från ditt karaktärsblad "Jag och min häst" i spelet och rida barbacka! Tryck på "C" på tangentbordet eller klicka upp det genom menyn i hästskon. Detta gör du precis som du gör när du lägger till eller tar bort dekorationer på hästen.

Benlindor:
- Utrusta din häst med fina benlindor! Dessa finns att köpa i dekorationsshoppar runtomkring Jorvik!



Nya uppdrag:
- Om du är level 12 eller högre väntar nya spännande uppdrag! Prata med Alex och se vad hon har för idéer!

Nya kläder:
- I Star Rider affären i Silvergladebyn finns nya coola kläder! Dessa kläder kan man endast köpa om man har bra rykte med Silvergladebyn!

Fredagens Disco:
- Först får vi tacka alla som kom till Discot i Café Pinta i fredags! Det var hur kul som helst! Vi vill därför tacka alla som var online genom att ge er en snygg T-shirt!





JAG ÄSLAR DET! :D:D
*överlycklig*
Äntligen kan man rida barbacka utan att krånga med en massa mappar & skit!
& Benlindor har jag verkligen önskat att det fanns åt hästarna! YAAY! :D
Nya uppdrag & mer kläder, shiet kan inte bli bättre alltså! :D

Bra: ALLT!
Dåligt: Absolut ingenting! :D
Betyg: 10/10


Vad har du på hjärtat då?♥

Ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv din kommentar här: