Nya uppdrag! :3

2012-08-08 | 16:06:46 | Kategori: Uppdrag | 0 Kommentera här!
Hej!
Idag kom ju som sagt uppdateringen och dessutom nya uppdrag! :D
Här kommer en bildbomb med massa spännande & roliga bilder.

Började hos Alex. :)
Hon ville att jag skulle rida till Klaus för att få låna stadens nyckel!


Ja det vill jag verkligen Klaus, berätta! :D


Följde efter honom. :)


Jag fick stadens nyckel! :O
Mot Norrajärngrinden.


Vågar jag låsa upp? :D
klart jag gör hihi!


Häxa? Är rädd nu haha! :S


Ridandes mot huset där häxan är.


Här nu! Undra vad hon kommer att göra? D:


Abrakadabra, kvackeli-kvack.
Gnägg-käpp och grodslyngel-yngel! o.o


AAHHHHHHHH!
Blev en söt liten groda hahahah! xD
Bara jag inte är så föralltid. o.o


Som tur så gick det över fort & jag var vanlig igen. :)
Nu är jag i biblioteket hos Linda.


Hon frågade om jag kunde hjälpa till & hämta lite böcker från hyllorna. :)


Och sedan skulle jag läsa fyra böcker, gick snabbt jag som älskar att läsa! :)


Vad har du på hjärtat då?♥

Ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv din kommentar här: