Jobbar!

2012-08-16 | 16:40:16 | Kategori: Allmänt | 0 Kommentera här!

Hejsan!
Som ni ser på rubriken är så är jag inte hemma just nu, är nämligen hos min bonusmammas salong (irl :)) & hjälper till henne med kassan. Kommer nog att slänga in något/några inlägg ikväll efter jag kommit hem.

Nästa vecka på måndag & tisdag ska jag vara där igen & hjälpa till så då kan det bli lite dålig uppdatering, men senare fram ska det väl inte vara någoting annat som rör det hela. Skolan börjar ju som sagt på onsdag igen nästa vecka, får se hur mycket det är i skolan, men hoppas det inte är så mycket just nu. För jag vill ju hemskt gärna ägna min tid till bloggen & sso också eftersom jag tycker om det så mycket.<3

Hur ser det ut för er? Har skolan börjat för er? Är det kul/tråkigt?
Kommer ni kunna vara inne mycket ändå?

Kram


Vad har du på hjärtat då?♥

Ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv din kommentar här: