Full rulle!

2012-08-27 | 19:19:15 | Kategori: Allmänt | 1 Kommentera här!
Hej mina underbara läsare!
Jag är ledsen att det inte blivit så mycket inlägg på dem senaste dagarna, jag har helt enkelt inte haft tid till det. :(
Skolan är igång nu och eftersom jag går mitt sista år nu på gymnasiet kommer det bli ett ganska tufft skolår. Jag tänker ta en liten paus ifrån bloggandet i några dagar känner jag. Har både mycket saker i skolan nu och även lite utanför skolan också, så jag hoppas ni inte blir ledsna. Kommer ju tillbaka och bloggar lite om ett tag igen, och då kommer jag nog byta till höstdesignen också! :)
 
Jag vill tacka till er som tittar på min blogg, bara att ni kikar in lite grann sådär för det betyder så himla mycket för mig ska ni veta. Det får mig ett leende på läpparna och att jag verkligen vill hålla på med det jag tycker är roligt!
Så jag skulle faktiskt inte bloggat om inte ni hade funnits.
Kram. <3
Cute cookie

Fin blogg ^^ Kolla gärna in min ^^

Svar: Tack så mycket! Din med :)
Heather Starhill

2012-09-01 @ 19:49:47
URL: http://cutecookie.bloggplatsen.se

Vad har du på hjärtat då?♥

Ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv din kommentar här: